Monday, July 30, 2012

Makan....Makan...Makan.......

Masak Lemak Ikan Masin + Nenas, Sayur Chap Chai and Sambal Sardin
Bubur kacang hijau + durian
Nasi lemak & Rendang Ayam

Jumpa gambar-gambar nih dalam my Galaxy Note aku.....  Antara masakan yg aku masak.... Lepas siap, aku hidang dan amik gambar utk kenangan!!!!

Tak sangka kan...... Nampaknya aku memang suka amik gambar masakan sendiri.....Hihihihihihi..... Kebanyakannya aku letak dalam FB...... Sometimes aku dapat good feedback...... And sometimes it's opposite...... Ada orang tak suka laaa...... Ada gak orang yg marah....... But kenapa yek???? Adakah gambar2 sebegini mengganggu hidup anda? Or adakan anda jeles sebab tak masak???? Or anda marah sebab tak pandai masak????


Entah laa sometimes NIAT yg baik selalu di salah ertikan..... Bukan nak menunjuk.... Plss takde pun terdetik hati ini nak berlagak2 di hadapan kawan2..... Maaf kalau ada yg tersinggung...... Sebab tuh sekarang nih aku dah jarang2 hupdate gambar makan2 especially kat FB....... Sebab kalo memberi impak yg NEGATIVE, then lebih baik berdiam diri.....My next project.... Aku nak bukak BLOG pasal masak2.....Pasal FOOD.... Nak share RESEPI ngan kawan2.... Insya Allah!!!!!!!


Anyway, memang aku suka masak.......Tiap-tiap hari aku masak....Dapur ibarat Opis kedua aku.....From breakfast till Dinner..... I LOVE COOKING and BAKING soo much... Cuma BAKING sekarang agak SLOW sbb masa tak mengizinkan.......Sincerely, aku suka nak SHARE dengan kawan2...... Ikhlas NIATKU....Itu sahaja...... Tiada NIAT jahat pun.... Bila aku memasak, ia amat MEMBAHAGIAKAN...... Dapat masak utk anak2 dan Somi tersayang....... Kepuasan yg tak terhingga !!!

Sempena Ramadhan ini, aku mintak maaf kalo menyinggung perasaan korang!!!!!!!

Anyway, always remember this, "FOOD FOR LIFE" sooo enjoy while u can......... 



2 comments:

  1. Nurul suka tengok gambar masakan Ida kat fb. Sumer menyelerakan. Rajin Ida masak utk family Ida...bagus tu.

    Alaa Ida...ignored jer org2 yg dengki dgn kita nie. Biasanyer org mcm nie hati dia busuk..tak boleh tengok org lebih dari dia.

    ReplyDelete
  2. Thanks Nurul....

    Sapa laa kita nih...Patutnya cemburu pada mereka yg lebih berjaya dan kaya raya......

    ReplyDelete