Friday, March 1, 2013

It's all about ME........

Dear BLOG,

I did this TAGGED about 2 years ago. Sapa yg suruh buat? Nurul Aini....... But when I look at this again...... Adakah aku masih NORLIDA yg dulu? Hmmm sincerely aku tak banyak berubah..... I'm still the same cuma umur ajer yg meningkat!


Jom audit diri aku balik...... tengok kat link sini.....OK here goes.......

" State 7 things about yourself "

  1. I'm very simple, friendly and humble person.....so jangan takut nak kawan ngan aku........ (Comment - aku mmg cam dulu dan tak berubah.....)

  1. I'm in LOVE with hangbags especially 'COACH' tp takde laa beli sampai wat koleksi kay.....ada laa tp skit ajer.....selalu laa gak tengok kat website tp sekadar cuci-cuci mata ajer laaa ( Comment - mmg aku suka COACH tp perasaan sekarang tak mcm dulu....beli pun dh takde...pakai apa yg ada...)

  1. Aku suka melancong....paling suka melawat tempat orang tak kira dekat mahupun jauh........kalo gi melancong sambil bershopping lagik laa aku suka bangat......... (Comment - that's me....still and akan suka melancong.....cuma tempat yg aku idamkan masih belum kesampaian dan masih belum mendapat jemputan Illahi... In Shaa Allah korang doakan kay)

  1. Aku paling suka beli pinggan mangkuk, periuk belanga, cadar katil, langsir, tupperware dan macam2 keperluan rumah......kalo di beri pilihan, aku sanggup berhabis utk beli barang2 nie sbb aku mmg SUKA........... (Comment - A MUST trip to Langkawi sbb berhabih nak beli benda2 yg aku sangat suka nih)

  1. Aku nie sebenarnya seorang yg pemalu, tak konfiden pada kemampuan diri sendiri dan takut pada pujian...sbb aku rasa ada orang kat luar sana yg lebih pandai dan berjaya dari aku...... (Comment - sampai sekarang aku mmg x percaya pada diri sendiri - teringat apa Kak Sarinah bg tau , " Allah s.w.t. takkan menguji kita dengan sesuatu perkara yg kita tak mungkin dapat lakukan"...... Hmmm betul gak kan?)

  1. Aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang......syukur di kurniakan suami yg baik (my dearie hubby - my best frens), anak2 pompuan yg comel lote dan kehidupan yg sederhana dan di kelilingi keluarga yg amat menyayangi aku......thanks Allah s.w.t (Comment - Aku masih menikmati bahagia dan bersyukur ke hadrat Allah s.w.t. kerana mengurniakan 11 tahun yg membahagiakan!)

  1. Aku berangan-angan nak KURUS cam zaman anak DARA tp mungkin tidak menjadik kenyataan psl aku suka masak dan pandai masak.....so sendiri mau ingat laa kay!!!!! (Comment - Cehh yg nih tak tahan..... tp sekrang aku berazam nak kurus sbb nak sihat..... Tolonglah Ya Allah s.w.t. Tolong laa hambamu ini kekal sihat dan jauh dari penyakit merbahaya..... Bab masak nih mmg aku nak jadik PRO....doakan kay.... Masak selalu tp kurang makan...hihihihihi)

Ok...ok...dah laa tuh.....aku still dapat hupdate BLOG yg bersarang labah-labah nih.... Keja dan urusan rumahtangga mengatasi segala2 nya....Oleh itu, aku abaikan BLOG dan menumpukan kepada 2 perkara penting dlm hidupku.......

Fuihhh...... syukur masih di berikan masa utk menulis......Bila stress kita menulis...... Besok, kita SHOPPING nak hilangkan STRESS kay.....

Chow chin chow!!!!!  
Feb 2013 - Kenangan di Jogjakarta.... See aku masih macam dulu2 kan?
     

No comments:

Post a Comment