Friday, May 6, 2011

Minggu yg paling bermakna dalam sejarah hidupku......

Allah s.w.t. tuh sangat sayangkan aku, kan? Syukran Jazilan...... Berkat doa Mak terchinta, somi yg paling aku sayang, kawan2 yg tak putus2 mendokan kejayaan aku dan family yg tak putus2 memberikan semangat...... MAKCIK berjaya!!!!!


Aku dah cam GIVE-UP sebenarnya.....Ya Allah!!! Macam2 dugaan dan halangan yg perlu aku tempuh.....Baru aku tahu betapa payahnya pengorbanan dan penat jerih orang pompuan yg sanggup wat benda 3 IN 1 kan? Maksud aku, KARIER, STUDI dan RUMAHTANGGA....I salute u.......Memang ko pompuan yg HEBAT!!!!


Aku memang minat belajar tp bila time nak belajar tuh, ada macam2 dugaan.....balik dah PENAT, lepas tuh nak menguruskan anak2, then nak masak, nak basuh baju dan etc.....Pendek kata macam2 benda nak pikir dan lakukan.....so at the END, terus melepak tak larat & alamatnya terus ZZZZZZZZ.....So, our mission to studi dah punah dan hancus!!!! Itu tak termasuk bab hujung minggu lagik......Dah macam2 xtvt nak pikir.....Nak gi sana, beli itu, ini, nak bawak anak2 jalan, nak spend masa ngan hubby, nak melawat MAK, nak jumpa kakak, nak melayan orang dtg ke rumah......Macam2 lagik laa.....Hmmmmm I could not imagine kan? Kalo aku sambung belajar????? Camna ekk? Mesti aku 1st semester dah FAIL??????


Anyway, I'm the luckiest person been blessed byAllah s.w.t..... How I did it? Tah sampai sekarang still cam tak caya.......Masih berada di alam mimpi......tak dapat nak terima hakikat......Nie baru periksa kecik kan? Kalo lagi HEBAT dan BESAR.....Entah laa adakah aku BERJAYA?????


Sujud SYUKUR padaMU kerana kejayaan ini amat bermakna sekali dalam hidupku......


Aku bersyukur!!!!!!


No comments:

Post a Comment