Saturday, May 28, 2011

HAPPY TEACHER's DAY to all teacher @ SKBBB Jalan 2 and KAFA, Masjid Al-Hassanah.....





HAPPY TEACHER'S DAY!!!!!!



Majlis sambutan HARI GURU yg telah berlangsung pada Khamis 2 minggu lepas baru laa nak hupdate dalam BLOG....hahahahah punya laa malaskan?


But unfortunately, on the same day, Nabihah and Najihah tak dapat menghadiri sambutan HARI GURU di sebabkan hari itu juga merupakan minggu peperiksaan Sekolah KAFA.....So, kakak and adik dah siang2 bg tau cikgu mereka......Untuk itu lah kan, maka aku pun berbesar hati nak membuatkan sendiri hadiah HARI GURU......... Cam taun lepas, Nabihah suggest wat MUFFIN Choc Chip sebagai hadiah.....So, aku pun agree.....But bila Jihah and Bihah mengeluarkan list cikgu2 mereka...mula laa aku mcm nak pengsan gak.......Hadiah utk cikgu SKBBB dan KAFA gak......



Without complaint, maka aku pun habis ajer balik dr keja, berhempas pulas laa pulak pegi ke YUMMIE, kedai bakeri utk membeli brg2 membuat MUFFIN....... Peh tuh, lepas abis makan DINNER, cepat2 laa aku memulakan projek bakar membakar dan selesai paking dan deco sehingga kol 2am...... Babah and Me berhempas pulas nak menyiapkan hampir 10 kotak MUFFIN pada hari tuh.....Hahahahahahahaha



Kat atas tu laa sebahagian dr hadiah HARI GURU........Balik ajer dr sekolah, Jihah bg tau kat aku yg cikgu dia nak order MUFFIN.......Opssss sori TEACHER....Ibu Jihah takde masa nak menghadap lagik wat MUFFIN.....Insya Allah next time kay? Bila ada masa terluang..........



Rasa terharu gak sebab CIKGU suka Muffin buatan IBU....hihihihihihi

No comments:

Post a Comment