Tuesday, March 27, 2012

My 3 little Angel......


Rindu plak dengan hilai tawa dorang....padahal balik from opis dh terus jumpa.......

Rajin kan aku ber BLOG hari nih?

Tadi masa LUNCH, aku tak kuar makan.....sebab pagi tadi dah makan NASI LEMAK - lauk kerang & telur goreng.....And bancuh Teh Tarik buatan sendiri kat opis.....Wahh!!!! Memang MENU yg sangat heavy dan pasti menggemukkan aku....hahahaha!!!!

So, bila x kuar makan, mata ni dah tahap gaban ngantuk nak di sorongkan bantal & for sure aku dh tido......ZZZZZZZ Soo...aku pun mula laa tengok gambar2 dlm PICASA....my own album...... Ternampak gambar nih....... Aku rasa ada gak letak dalam FB kan? Masa nie kami amik gambar nie utk anta kat Babah yg outstation kat JB.


Masa nie dorang tengah sibuk siapkan HOMEWORK...... Takut kan sebab MAK TIRI a.k.a SINGA ada kat rumah......Nak tanya pun takut.......Siapa? Hmmm IBU dia laa.... Tak caya????? Seriyes, kat rumah aku kena garang skitt.....tp Hubby aku kata aku terlampau garang sangat ngan budak2 pompuan nih.....Iyer ker?


Bila tengok gambar nih, Kakak, Adik n Baby dah besar panjang kan? Bila setiap hari berada bersama mereka, memang kadang2 as a MOTHER, aku pun tak perasan...... Hmmmm sedih sebab tak sangka kami dapat membesarkan anak2 yg tiga orang nie...... Macam2 perasaan aku sekarang....Bila mengadap PC tengok gambar nih sekarang...... Teringat masa mula2 kawin, lepas tuh dapat anak 1, then tambah anak 2, pas tuh anak 3..... Susah payah dan cabaran membesarkan anak2 from ZERO experience ad till now..... Me and Babah are still learning......not try to be PERFECT but kami nak jadik yg TERBAIK utk mereka......


Tis year, masuk 10 tahun usia perkahwinan kami dan dah ada 3 orang anak.....hihihihihi and untuk tambah another new family member, Hmmmm let me think 1st kay...... Babah cakap dah lama kita takde baby......Dah hampir 4 tahun....Sooo kalo kita nak another one, kita kena start macam nak ada anak pertama dulu.....Hihihihihihi


Shukran Jazilan.....Alhamdulillah....Semuga Allah s.w.t melindungi kami dan moga kami berjaya mendidik anak2 kami......


Kakak, Adik.....when u read this, IBU cuma nak pesan....... IBU marah ker, IBU suka menegur, ITU tandanya IBU sayang korang.....

Aku bersyukur ke hadrat Allah s.w.t dengan apa yg aku ada dan perolehi selama ini!!!!!!

ALHAMDULILLAH.....

No comments:

Post a Comment