Tuesday, November 29, 2011

Allo....

Banyak sebenarnya POST yg still pending dan tak dapat nak di kongsikan bersama kat BLOG nih.... Cam biasa alasan yg di berikan.... I'M VERY BUSY occay...hahahahahaha. Orang lain ada Blog, aku pun nak tp sekarang nih BLOG aku cam dah bersawang ajer kan......



Just to hupdate..... Memang laa MAK busy sekarang nih.....sampai diri sendiri pun tak cukup rehat dan badan nie mmg tersa penat... I NEED SPA......MASSAGE....FACIAL.....RILEX..... tapi apakan daya masa mencemburui aku....CEWAHH yelah tak banyak masa dapat di peruntukkan utk diri sendiri....even pegi WAYANG pun suppose kita rasa RILEKS tapi aku nie kan cam rasa penat memanjang...... Walaupun penat tp badan nih haaa..... MAK aiii sakit telinga aku bila orang dok mengata yg MAK nie dah gemuk..... takpe terima ajer laa hakikat.... bdan penat tp hati nie HAPPY...BAHAGIA...... terima kasih Allah kerana mengurniakan aku kehidupan sebegini demi membahagiakan anak2 dan somi tercinta.... SERIYOS walaupun penat tapi bila melihat muka anak2 yg HAPPY dan CERIA, hilang semua penat.....



Bulan NOV dan DEC adalah bulan2 yg amat memenatkan walaupun IBU seprti aku bercuti sebulan tanpa melakukan rutin seharian waktu persekolahan..... Bulan2 cuti sekolah adalah masa utk membawa anak2 bercuti dan masa utk menghadiri majlis perkahwinan. Hmmmm nampkanya setiap minggu dalam bulan DEC adalah masa yg sangat BUSY....... Then, nak prepare utk persiapan anak2 kembali ke sekolah....Satu pun aku tak buat lagik......Tunggu laa dulu.......Nabihah, Najihah and Baby sibuk menghabiskan cuti sekolah di rumah Nenek Nab dan rumah Mak Ngah......After tis, bersambung pula di Kg. utk menghabiskan cuti persekolahan.....Hmmm anak2 aku pun dok BUSY...... Me and Babah lak dah macam pasangan baru berkahwin....Dah tak reti nak buat apa di rumah....Kau pandang aku....aku pandang ko......Sunyi sepi rumah kami....Dapur pun tak bersap dah lama......Ibu mmg cuti dari memasak......




Rumahku yang sunyi sepi.......
 Cepat laa habis cuti sekolah.....tension gak aku kalo selamanya begini.....Rindu kat anak2......Rindu kat suasana yg bising kat rumah.....Huiwaaaaa!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment